Translate

onsdag den 4. maj 2011

Collage

Jeg fulgte med på en tråd hos TSC i går og lærte hvordan man laver en collage, det måtte prøves inden jeg gik i seng, det blev da rigtig godt, syntes jeg. Læg mærke til at et af billederne også er baggrund, og da jeg er i gang med et "lidt større" minialbum, (VILD MED DYR) passer det lige til en side deri.
Dem der følger med herinde, kan sikkert genkende Lause, den store pige er også et barnebarn Rikke,
 kattene heder Sorteper og Olsen. jeg har været i sommerhuset i fem dage så det er ikke så meget scrap det bliver til for tiden.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fin collage du har fået lavet! Den skal nok blive god i dit album :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud med den collage :)..og skal nok blive fint i albummet.
    Jeg bruger også meget den collage mulighed, men kun når jeg skal ha' fremkaldt små billeder - det er nemlig meget billigere ;)
    Ha' en skøn dag :)

    SvarSlet