Translate

lørdag den 18. februar 2012

En meget dejlig dag i dag.

Som overskriften siger har det været en meget dejlig dag i dag, først da jeg stod op og gik på vægten havde jeg tabt 900gram siden i går, og det var jo i sig selv dejligt når vægten går den vej, og da jeg så sad og nød min morgenkaffe ringede det på døren, det var posten med en pakke fra Vivi, jeg undrede mig lidt over at kassen var så stor, Vivi havde skrevet hun ville sende "noget" til mig, jeg gættede på det måske ville være en "morkaren mist" men det var meget mere end det, se her, Vivi har sendt det skønneste minialbum til mig, med Viviroser og stort K på, jeg troede ikke mine egne øjne, det er så flot, og nu skal i også kikke, først omslaget, ryggen er lavet af rigtig skind.
Og her er der lommer, tags og muglighed for billeder, og smukke Viviroser.
næste side er der også muglighed for billeder, (jeg har et "gammelt" billede af en Hodson som vi har haft engang,) det må da i her.
Albummet er lavet af Graphic 45 papir (som jeg elsker) der er flere mugligheder for mange billeder, jeg tror det bliver billeder fra "gamle dage" jeg glæder mig til at planlægge de helt rigtige billeder, gerne med min mor og måske mig selv som barn (der er jo mit store K uden på) men det skal virkelig planlægges så det bliver HELT RIGTIGT.
Her er der en sød lille bog med 6 tags i flerer mugligheder for foto.
Her kan man folde ud til flere billeder og tags med badenymfer, (synd jeg ikke har et billede af mig selv i badedragt 40 år tilbage) men jeg skal nok finde de helt rigtige billeder at sætte i.
Og på bagsiden Vivis navn, til alle dem der kikker herind vil jeg lige sige: kik ind på Vivis blog, den hedder: scrap, og til Vivi, jeg håber du er klar over hvor glad og overraskede du har gjort mig. endnu engang tusind tak. Nu sidder jeg og opdager at billedet med de dejlige glimmermist (7 stk) som jeg også fik af Vivi, er taget men ikke kommet med, det er jo forfærdeligt, jeg må lave et lille extra blogindlæg.
Og så en tag jeg har lavet med nogle af de første Viviroser jeg har lavet, er det ikke en smuk lady jeg fandt på nettet?
Og så har jeg været i panduro efter det helt rigtige karton til flere Viviroser i lidt lysere farver.
Og så til en anden dejlig  nyhed, søde Jette (Tannie) har hjulpet (eller retter sagt gjort det for mig) så nu kan jeg også svare dem der evt. stiller spørgsmål på min blog, Jette er så hjælpsom jeg er aldrig gået forgæves hos hende, og så er hun knusende dygtig, også tak til dig Jette.
Posted by Picasa

19 kommentarer:

  1. Hold da nu lige op for et smukt album du har fået! :) Jeg kan godt forstå du blev glad. Det er så gennemført og med så vildt mange fine detaljer.
    De der "Vivi-roser" - de er altså bare så smukke, jeg bliver da vist nødt til at kigge lidt på bloggen du henviser til.
    .....og ikke noget at takke for med bloggen - jeg hjælper gerne, hvis det altså er noget jeg kan finde ud af ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Jette du bliver nød til at nærlæse Vivis blog, det er flere tutter til roser o.s.v. og jeg er også glad for du altid er der når jeg ikke kan finde ud af det, nu kan du bare se jeg er i stand til at svare dig, og det er din fortjeneste. knus morkaren.

      Slet
  2. Åh, så vidunderligt en mini album du har fået ( er slet ikke misundeligt) også nogle skønne mist fra Vivi. Og din egen tag er så smuk med blomsterne. God weekend

    SvarSlet
  3. Du er da en rigtig forkælet morkaren - hihi. Hvor dejligt med sådan en lækker overraskelse med posten! Så kan weekenden da kun blive god. Og alle de lækre flasker mist oveni - så må du i gang med roserne. God fornøjelse.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Sikke et lækkert album du har fået af Vivi. Rigtig smukke blomster du har lavet. Jeg må altså have den die. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Gitte, den er du bare nød til at købe, på Vivis blog er der en tut til hvordan du laver de fine roser. knus morkaren.

      Slet
  5. Smukke roser du har lavet, i de skønneste farver....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vivi, men det er kun med din hjælp, du er god til at lave de der tutter. knus morkaren.

      Slet
  6. Sikke en dejlig overraskelse du fik dig :-) Sikke nogen flotte blomster du har lavet :-)

    SvarSlet
  7. Hold op en lækker gave du har fået dig. Kan godt forstå at du var overvældet. Jeg er også helt skudt i Vivi´s ting. De er så smukke.

    God weekend. Rysse

    SvarSlet
  8. Hej Karen, sikke en fantastisk dejlig blog-ven-gave----
    Det er et smukt album, og i de dejligste farver. Jeg kan godt forstå du blev overvældet- of rørt over sådan en uventet super gave.
    Knus, Dorthe

    SvarSlet
  9. Sikke et super skønt album du har fået wow man bliver jo helt misundelig : )

    SvarSlet
  10. Ett helt fantastiskt fint album
    Kramis

    SvarSlet
  11. NEJ, virkelig!! 900g (klap, klap) godt gået =D
    Du er da en lykkens pamfilius. Du er jo godt fork(Ø) ælet. Smukt album, er sikker på du får det lavet såå fint.
    Og hvor er din tag sød, med den smukke lady på
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  12. Hvor er det dejligt for dig at modtage en sådan gave, forstår god du er meget glad for den og at den varmer helt ind i dit hjerte:)
    Nogle meget smukke roser du har fået lavet, du er blevet rigtig god til det:)

    Rigtig god søndag:)

    SvarSlet
  13. Hold da op et super fantastisk album.. det kan jeg sørme godt forstå du er glad for... hvem der bare fik sådan et... og flotte roser du får lavet... Go søndag.. Knus May Britt

    SvarSlet
  14. How beautiful this mini! I love it!!

    Big hugs from Free Vintage Images :-)
    .

    SvarSlet
  15. Super lækkert album og rigtig flotte blomster.

    SvarSlet
  16. Kære Karen et super smuk album, kan godt forstå din glæde over det. Men ikke mindst et meget yndig tags med dine fine roser og fine roser du har fået lavet knus fra Lise.

    SvarSlet