Translate

torsdag den 19. april 2012

Lige et lille indlæg (uden billeder) jeg ved jo af mange går og tænker på mig, og krydser finger for mig, det er jeg både rørt og glad for, jeg har haft en lang tur på hospitalet i dag, jeg er mere forvirede nu, end da vi kørte derud i morges, jeg har haft alt tøjet af overkroppen ikke en eller to gange, nej fire gange, jeg har talt med fire læger plus det andet personale, de kommer hele tiden med nye diagnoser og andre mugligheder der kan være i vejen med mig, jeg har fået taget ekkokardiografi, er syltet ind i "snask" og skannet fra hagen og nedefter,  blodprøver og alm lægeundersøgelse, jeg var tilsidst så forviret at jeg bare ønskede at komme hjem, jeg hader at blive sygeliggjort, men på næste torsdag skal jeg derud igen for at få påsat en Eventrecorder (apparat til måling af hjerterytme) det er en lille computter, som jeg skal have siddene i 14 dage så de kan se om min hjerterytme er stabil, men svimmel, ja det er jeg stadigvæk.
                    Ha det nu godt derude og tak for medfølelser og kommentarer knus morkaren.

25 kommentarer:

  1. Puha... sikke en omgang, hvor må det være opslidende for dig - og ja du har ret, vi er mange der tænker på dig....
    Jeg syns dog det er godt hospitalet gør en indsats for at hjælpe dig.... pas godt på dig selv Karen... knus herfra

    SvarSlet
  2. Sikke en redelighed hva? Men det er da godt at der trods alt sker noget - det er da endnu værre bare at gå og vente. Jeg håber for dig at de snart finder ud af noget der kan hjælpe dig. Knus fra Dorthe

    SvarSlet
  3. ojsann,skal si du har gjennomgått mye idag. håper de finner ut hva det er som feiler deg og at de kan fikse deg slik at du blir frisk og rask igjen:)
    knus ifra inger synnøve

    SvarSlet
  4. Stor kram till dig. Hoppas du får hjälp snart och får känna dig piggare. Lena

    SvarSlet
  5. Håper de snart finner ut hva som feiler deg og at du snart kan bli frisk igjen:) Tenker på deg:)

    Klem bente:)

    SvarSlet
  6. Sikke da en omgang... håber snart de finder ud af hvad det er der gør dig svimmel... go bedring og go weekend... Knus

    SvarSlet
  7. Jobbigt med alla turer till sjukhuset, hoppas de hittar vad
    som är fel och att du snart känner dig piggare.
    Fin helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvarSlet
  8. Uuufff for en omgang, men håber for dig at de kan finde en diagnose samt en måde at behandle det på.
    God bedring

    SvarSlet
  9. Uha da for en omgang, hvis det så bare hjalp, så var det til at holde ud. Håber at du snart får en afklaring på problemet, og at de kan hjælpe dig i en fart. God bedring og god weekend.
    Knus Lise

    SvarSlet
  10. Sikke da en dag du har haft der. Ja det er ikke altid at man lige forstår de lægers fremgangsmåder. Rigtig god bedring. Håber at du snart får en afklaring.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Sikke da en omgang. Jeg håber, der er lys forude - og at du holder humøret oppe.
    Mange gode tanker til dig og Max.
    Tak fordi du holder os opdateret, og god weekend.

    SvarSlet
  12. Uha føler med dig. Det er en hård omgang, men det lader da i det mindste til de undersøger dig ordentligt og ikke bare siger det første det beste de finder. Håber du snart har det godt igen
    Klem

    SvarSlet
  13. bestemt ikke sjovt men er jo også vigtigt at finde ud af årsagen
    Du må have en god weekend og god bedring, krydser fingre
    knus Pia

    SvarSlet
  14. Hej Morkaren...

    sikke mange skønne scrapting du har lavet siden jeg har været her sidst... du har haft travlt..

    håber snart at du blir super frisk igen...

    God weekend til dig...

    SvarSlet
  15. Nej sådan en dag er bestemt ikke rar - men håber sådan for dig at de finder ud af hvad årsagen til det hele er.
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  16. Sikke en omgang Morkaren : ( ikke sjovt når man får så mange forskellige ting at vide på en gang, man bliver så forvirret. Håber at når du har gået med apperatet i de 14 dage, at de så kan fortælle dig hvad der er galt. Godt at de måler din hjerterytme over så lang tid. Det må være så ubehageligt at være så svimmel hele tiden.
    Pas rigtig godt på dig selv og godt du har din Max : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  17. Styrke kram till dig och hoppas de kommer på vad det är för fel på dig så du kan få rätt behandling för dina besvär!
    Må så gott!

    SvarSlet
  18. Kære Karen, sikke en dum dag-det er jeg ked af at læse, men på den anden side er det jo også godt de undersøger dig rigtig ,-måling af hjerte rytmen er en god ting er jeg sikker på-
    Jeg ønsker dig en rolig og hyggelig lørdag, og håber de snart kan sætte en finger på hvad der er galt, så det kan blive behandlet.
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  19. Jeg skjønner godt at det er slitsomt å gå igjennom alle disse undersøkelsene. Men det er jo bra de er nøye og sjekker deg grundig. Håper de snart finner ut av det.
    Ta vare på deg selv.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  20. Håper de finner ut av det snart, ønsker deg god bedring. Tusen takk for koselige kommentarer i min blogg.

    SvarSlet
  21. ajj altså dum dag du havde. det er jeg ked af for dig. men vi må krydse vores fingre og tæér det skal nok gå det hele..nu håber jeg du har en dejlig og rolig week end og så skal du se de snart finder en løsning.

    SvarSlet
  22. Håber der bedste for dig...Knus

    SvarSlet
  23. Du får lige et kæmpestort cyber knus og en masse gode ønsker for, at de snart finder ud af hvad det er og får det kureret!

    SvarSlet
  24. Af en eller anden mystisk grund er denne post gået min næse forbi!
    Lyder ikke som nogen særlig god oplevelse, heldigvis de undersøger dig grundigt også meget godt at du får tjekket din hjerterytme over længere tid, for det er ikke spor sjovt at være svimmel hele tiden. Jeg håber, de snart finder du af hvad der er i vejen.
    Rigtig god bedring og pas nu godt på dig selv.
    Knus
    ps. jeg er ikke nået så langt, at jeg har styr på hvad mist er, men forhåbenlig det kommer en dag!

    SvarSlet
  25. Hej vännen!
    Jobbigt med alla undersökningar och saker du får gå igenom, hoppas de snart finner ut vad som är fel...
    Önskar dig en fin och härlig helg!
    Kramar A-C

    SvarSlet