Translate

onsdag den 15. august 2012

Loppes candy og loppeblonder.

Charlotte har en dejlig blog der heder  Loppes ting og sager, http://loppestingogsager.blogspot.dk/ en rigtig hyggelig blog om loppefund og livstilmesser, jeg har fuldt den et stykke tid, for alt inden for genbrug har min interesse, og så havde Loppe en candy, hele fem vandt et armbånd, og tænk jeg var så heldig at vinde det "puderfarvet" er det ikke bare flot?

Og se lige en flot indpakning, med et stort håndskrevet kort, tusind tak endnu engang Loppe og knus fra morkaren.

Og så var vi jo i sommerhuset i sidste uge, og der er der en genbrugs der vil noget, jeg havde lige fundet kassen med blonder, og skulle til at føle på herlighederne, da en diger kvinde med tre støjende børn i kølvandet stak hånden ind forand mig og snuppede det jeg havde kik på, hun sagde: blonder kan man altid bruge hvis der er pletter på tøjet.
Da hun var daffede  af med afkommet fik jeg mulighed for at dykke rigtig ned i kassen, og se så hvad jeg fandt, de tre store stykker er 40 til 50 cm brede og ca 2 meter lange, og så i vintage  farver, og så var der en hel del mindre stykker, heldige mig købte det hele for 26 kroner, utroligt ikke?
Tusind tak for alle jeres venlige kommentarer, det er dejligt og hvis det ikke var for dem var der nok ikke så mange der gad blogge, i siger jeg er flink til at kommenterer, men det er ikke så bevist, for jeg elsker at tage på blogrundtfart, og så er jeg syg for at kommenterer det jeg kan lide (for husk alt jeg kan, har jeg lært af at kikke hos jer)
knus morkaren.   

24 kommentarer:

  1. Hej morkaren... Hvor er jeg glad for at armbåndet passer :))
    Hurraaa....

    Sikke flotte blonder... det var da noget af et røverkøb !!!

    Knus og tak for den pæne omtale :))

    SvarSlet
  2. Grattis! Inte illa vinna så fint armband! :) Tygerna eller blonder?? kan det va gardiner? eller vad det nu är :) Men fina e dem riktigt vintage stil.

    SvarSlet
    Svar
    1. måske gardiner, men så meget gamle, de er meget tynde (men hele) og med meget broderi, jeg er vild med dem, men er begyndt at bruge af det. knus morkaren.

      Slet
  3. Hvor er det da et lækkert armbånd!! og nogle smukke blonder!! Skønne lækkerier :)

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Gratulere, jammen er du heldig så har vunnet et så flott armbånd og så flotte blonder du falt over:)
    klem bente:)

    SvarSlet
  5. Rigtig flot armbånd og gode farver. Det var da et rigtig godt fund de fine blonder, godt hun ikke tømte hele kassen, for hun kan jo sikkert bruge mange blonder når hun bruger dem som pletfjerner ;-)

    SvarSlet
  6. Så fint et armbånd du vandt! :) - og da godt der var noget tilbage til dig af blonderne...hvis du nu har nogen pletter på tøjet der skal dækkes *G* ;)

    SvarSlet
  7. Hej Karen,
    hvor er det smukt, og du har da været bare så heldig.
    Også de skønne blonder -og så til den pris...det går ikke her på Bornholm mere, de vil bare have mange penge for deres varer!!
    Kærlig hilsen fra Dorthe

    SvarSlet
  8. Tillykke med armbåndet det er rigtig sødt... og lækre indkøb du fik lavet... dem skal du nok få brug for... Knus

    SvarSlet
  9. Gratulerer! Det var et flott armbånd! Jammen var du heldig som fant de lekre blondene og så billig! Virkelig lekre var de!

    SvarSlet
  10. Man bliver så glad af de pæne kommentarer ... Tak :o))


    Er der nogen der vil med til krea-hygge-blog-træf ??
    Kh
    Loppe

    Se her :
    http://millevanille.blogspot.dk/2012/08/blogtrf-vil-du-vre-med.html

    SvarSlet
  11. Ja, du er altid god for en hyggelig kommentar. Og det er vi mange der sætter pris på. Så tak til dig for det. Også tak for alle dine skønne indlæg om alle mulige sære/sjove/flotte ting. Som nu fesk den dumme dame der snuppede blonderne for næsen af dig. Men heldigvis var der lækre sager tilbage til dig også. Og så ti den billige pris. skønt.

    SvarSlet
  12. Tillykke med dit fine armbånd, hvor er du heldig ;-)
    Ja det er utrolig som folk opfører sig, den der "mig først" mentalitet har jeg det lidt svært med, men godt du fandt nogle godter til dig selv også.
    Ha' en god dag.

    SvarSlet
  13. Flot armbånd og kort samt lækre blonder...hvor heldig har man lov til at være. Det er jo ikke alle mennesker der er lige godt opdraget....desværre:-((
    God torsdag til dig og tak for dine kommentarer, dem sætter jeg pris på:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet
  14. ihh du er altså godt nok en heldig perle

    SvarSlet
  15. Så har du gjort det igen...atter fundet guld mener jeg ;-) hvor ser det bare godt ud og tillykke med gevindsten :-)

    SvarSlet
  16. Åhhh vilket fynd!!! Ser otroligt vackert ut! Tack snälla för alla goa ord inne i min blogg! Kramar!

    SvarSlet
  17. hej morkaren.
    Jo du gættede rigtigt i går på min leg - men I var 2 der gættede rigtigt og så trækker jeg lod. Det blev så desværre ikke dig jeg trak denne gang, men der kommer mange chancer endnu.
    Det var da nogle fantastiske blonder du fik fundet dig i genbrugsen - wauw!!
    God weekend!
    Knus.

    SvarSlet
  18. Hvor er det da et lækkert armbånd - smukke blonder.
    God weekend

    SvarSlet
  19. Alltid like hyggelig å komme "hjem" til din blogg:)
    Nydelig armbånd du vant. Før jeg begynte å lage kort, drev jeg med smykkelaging:)
    Kjempeflotte stoffer som du fikk tak i, nesten gratis:) Blir gøy å se hva du lager av dette:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  20. Vilken härlig tur Du har först ett vackert armband sedan all flott spets. Ja ibland slår det till. Stort tack för alla Dina besök och fina ord hos mig jag blir så "jätte" glad ska Du veta.
    Ha nu en fortsatt trevlig helg.
    Kram Atti.

    SvarSlet
  21. Hej morkaren.
    den die du spør´ om er en jeg har bytte mig til, men jeg syndes også selv den er helt fantastisk så har tænkt mig at finde ud af hvem/hvad/hvor/hvordan osv. skal nok skrive når jeg ved mere.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  22. TAK for din hilsen
    og altid søde kommentarer !
    *knus*
    Loppe

    SvarSlet
  23. Super lækre blonder du fik fat i.

    SvarSlet