Translate

lørdag den 1. december 2012

1. december.

Jeg tør næsten ikke fortælle jer det, men i går eftermidags kom en pakke til mig fra Canada, jeg følger en meget sød og dygtig dame der der heder Tara, og den 10 oktober vandt jeg en candy, men da den ikke kom var jeg næsten sikker på den var gået tabt, jeg har skrevet til Tara et par gange, men hun kunne heller ikke forstå hvor pakken blev af, men så i går var den der, jeg kunne se den havde været en tur hos toldvæsnet, den havde været åbnet og var tapet til igen.

Det er jo som at få en uventede julegave, og så lige oven i Charlotte Ravns dejlige candy, jeg havde dårligt nået at sunde mig,  ja jeg ved ikke hvor det held kommer fra, men Max sagde: køb en lotto kupon, og det har jeg så gjort og da jeg altid køber skrabe kalender til mine børnebørn, købte jeg også en til mig selv i år, så nu må vi se hvor langt det held rækker, men her kan i se de fine sager og min skrabe kalender øverst, så nu er det så bare at krydse finger, men jeg tror nu nok jeg har brugt mit heldet op.
Nu fik vi så taget hul på "blog hver dag til jul" så jeg er der igen i morgen, og så skal i nok få at vide hvad den lotto gav. 
jeg håber i alle må få en dejlig 
1. december, her er der faldet en lille smule sne i nat. knus morkaren.


20 kommentarer:

  1. Waw en lækker gevinst fra Canada, rigtig fine sager.
    Hvor har du lavet nogle flotte julekort og det kort til max, er fantastisk....
    Jeg har ikke været på blogrundfart længe og jeg skal jo helst have det hele med, så jeg har travlt, ha ha

    SvarSlet
  2. Ejj hvor dejligt at den alligevel er kommet frem til Danmark :)
    Hvor nervepirrende at gå og vente og være nervøs for om den over
    hovede ville nå frem hertil...
    Hvor er det bar vildt lækre sager der er i den..
    Du virkelig heldig!!! Kan være du skal deltage i en masse
    udfordringer :)

    Rigtig god første december

    SvarSlet
  3. Det er godt nok utroligt, så heldig du er, men det er da bare skønt - kan godt forstå du har købt både Lotto og skrabekalender :)
    Fortsat god 1. december.

    SvarSlet
  4. Hold da fest en skøn pakke fra Canada, den har da været værd at vente på. Rigtig glædelig 1 december, glæder mig til at s ehvad du finder på i december ;O)

    SvarSlet
  5. ejjj hvor er du heldig, tror da du skal spille lotto,
    god 1 december

    SvarSlet
  6. Jamen tillykke - det er ikke dårligt med lidt held. Pakken ser lækker ud.
    Og god 1. december.

    SvarSlet
  7. Ufatteligt så heldig du er med de candyer......Og den her er da fantastisk. Rigtig god fornøjelse med alle herlighederne. DEN var værd at vente på.
    Jeg har lige vundet en udfordring - så nu får jeg også lidt....hihi.

    SvarSlet
  8. Jamen dog, Karen :) Stort tillykke med den flotte candy !! Der er vel nok mange lækkerier deri :)


    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  9. Jeg holder da godt nok med Max med det held du har - så godt du fik købt en lotto osv....det må da gi' pote :D
    Så dejlige ting og sager du har fået - det var da i den grad værd at vente på. Glæder mig så til at se hvad du får lavet med alle tingene :)

    SvarSlet
  10. dejligt når man engang i mellem bare er røget ind i en heldig bølge og kan godt forstå det både er blevet til Lotto og skrab...

    SvarSlet
  11. Det var da en rigtig dejlig gave at få.
    Ja, du har været heldig :)

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med candyen!
    God 1. december!

    SvarSlet
  13. Du er da den heldigste blogger for tiden, sikke en masse skønne ting ,-stort tillykke, og mega held med skrabe kalenderen.
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  14. Stor tillykke med den skønne gevinst, den er da super lækker, lad os håbe at dit held ikke er sluppet op endnu og din kupon giver gevinst, ellers er det godt du har denne skønne pakke at trøste dig med :-) god weekend.

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med den lækre candy, dejligt med sådan et held.
    Jeg har også fået en skrabekalender i år - min første, så jeg er også spændt på om der kunne være lidt held til mig.

    SvarSlet
  16. Det var dejligt pakken nåede frem til dig, sikken start på december.
    Her sneede det fra morgenstunden, og det har sneet hele dagen - så vi har et pænt lag efterhånden.....

    SvarSlet
  17. Din heldige kartoffel .- :) godt den kom frem pakken ... :D

    god weekend til dig D:

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  18. Du har jammen vinnerlykke, pakken var flott og her har du masse å kose deg med i disse vintermåneden framover:)
    klem bente:)

    SvarSlet
  19. Hvor er du da bare en heldig kartoffel. Stort tillykke. Lækre sager.

    SvarSlet
  20. Ja, nogle gang er man heldig og jeg håber da helt holder for dig. Dejlig du har fået helt fra Canada. Stort tillykke med den.

    SvarSlet