Translate

fredag den 28. december 2012

28 december. Min top 10 kort i år.

Ja kort mager er jeg ikke, men det blev alligevel til en del "stille og rolig" et bryllups kort (det har jeg solgt) så måske man skulle prøve med et par mere af den slags. 

Kaniner der kysser.

Høne der fryser.

Gammel kone med stok (som mig)

Den grønne julemand.

Vores lille sanglærke.

Vinter idyl.

Rød jul.

Rosa jul.

Og glad hund.
Jeg ved ikke rigtig om det er de bedste kort jeg har lavet, men det var dem jeg valgte fordi de er lyse i farverne, det kan jeg jo godt lide.
Tusind tak for alle jeres søde kommentarer til alle mine nisse tallerkener, 
jeg lover: ikke flere nisser før næste jul. knus morkaren. 

20 kommentarer:

  1. These are simply lovely my dear! :) So sweet!

    Hugs,

    SvarSlet
  2. Det er fine kort du har valgt til din kort top 10 - og da især taget i betragtning at du ikke laver kort - hehe... :P
    Men mon ikke vi ser mange flere kort fra dig i 2013? - jeg håber det.
    God fredag til Jer.
    Knus

    SvarSlet
  3. Nydelige kort du har laget.
    Jeg liker også at det er litt flotte farger.
    Ønsker deg en vel overstått jul og et godt nytt år.

    SvarSlet
  4. Fine kort du har valgt til din Top 10! - jeg laver osse en Top 10, men det bliver med layouts og først når vi rammer nytår ;)
    Du skal da lve mange flere kort i 2013..det går jo rigtig godt med at være kortmager, selvom du si'r at det er du IKKE *G*
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  5. Flotte kort! Ja, kortmager er du vist alligevel lidt ... måske en skabs-kortmager :D

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Du er nok en kortmaker allikevel:)) Kjempeflotte kort du har laget!!
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Super flotte kort du har lavet, jeg kan godt forstå det er dine top 10 kort for de er vel nok flotte.
    Mon ikke vi ser mange kort fra dig i 2013
    Knus Bodil

    SvarSlet
  9. Jättefina kort du gjort under året! Gott nytt scrap år önskar jag dig och tack för alla gulliga kommentarer du gjort i min blogg!
    kram!

    SvarSlet
  10. Dine kort er rigtig flotte. Det kan være der kommer en kortmager ud af dig også.
    Du spørger på min blog om motiverne er strøget på og det er de. Det er papir man printer på og stryger på stoffet. Meget nemt.

    SvarSlet
  11. Så flotte kort du hadde ut til 10 på topp:) klem Bente.

    SvarSlet
  12. For en fantastisk samling av kreativiteten din :)
    Ønsker deg en fortsatt god jul og et fantastisk godt 2013 :)
    Klem Lilli

    SvarSlet
  13. Jeg syntes du laver fantastiske kort, de er så fine.
    Tak for dine søde kommentar på min blog.
    Jeg glæder mig til at følge dig i 2013
    Rigtig godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  14. sikke en top 10 med så mange fine detaljer
    Ønsker dig og din familie et godt nytår, glæder mig til at følge dig i 2013

    SvarSlet
  15. Søde og dejlige kort du har valgt som top ti : )
    Glæder mig til at følge med hvad 2013 bringer
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  16. What a fabulous selection of your gorgeous cards. They are so beautifully created. Thank you for sharing. I hope you spent a wonderful Christmas and I wish you the happiest new year. May 2013 bring all good things your way. Hugs, Gayle.

    SvarSlet
  17. Helt underbara alster Du har gjort under årets gång. Jag önskar Dig Ett gott nytt år. Tusen TACK för alla fina kommentarer jag fått av Dig, dom värmer.
    Stor kram till Dig atti.

    SvarSlet
  18. Din topp 10-liste inneholder mange fine kort. Gleder meg til å se hva 2013 bringer :)
    Godt nytt år :)
    Hilsen Cathrine

    SvarSlet
  19. Superflotte kort - og det er mig der har været så heldig at få det med hønen

    SvarSlet