Translate

torsdag den 31. juli 2014

Fødselsdagskort til min svigerdatter.

Min svigerdatter som (næsten)altid strikker plejer at få kort til sin fødselsdag med noget med garn og strik, men i år syntes jeg hun skulle have et andet tema, hønsegård, hønsetråd korn og fjer, fuldstændig som en tur på landet. 
Nu er det lidt mindre varmt, eller også har jeg vænnet mig til heden (og jeg har det dårligt med den varme, forstår godt mange gamle menesker dør i varmen) men det har da også været helt utroligt i år, jeg kan ikke huske en sommer med så mange hede dage i rap, men ved juletid er det nok drevet over, måske man skulle gå i gang med nogle julekort.
Tak for venlige kommentarer, jeg er i gang med et minialbum som ikke kan omtales endnu.
    knus morkaren.   

13 kommentarer:

  1. kagler hun ..griner.. aj super smukt kort morkaren og jeg er sikker på hun vil sætte stor pris på det.

    SvarSlet
  2. Ha ha ha nu er du fræk Dorte ha ha ha.
    Men et utolig flot kort Karen, det blir hun helt sikkert glad for.
    Glæder ig til at se dit album, når det må vises frem.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint :)

    SvarSlet
  4. Herlig kort...
    Ha ei super helg.

    Klem fra Kaia

    SvarSlet
  5. Super flot hønsegårds tema ;-))

    God weekend til dig, knus

    SvarSlet
  6. Er vild med det kort, man kan ikke andet end at blive glad! :-)

    SvarSlet
  7. Sødt og smukt kort med dit landlige tema. Og flot at få scrappet i denne hede. det er altså bare for meget. jeg HADER solen og kan ikke tåle den skinner på mig.
    Jeg lever mest inden døre med en ventilator kørende. Og drikker vand, vand og vand.
    Men lad os prøve at huske dette, når vi jamrer over sne og slud......
    Fortsat god sommer.

    SvarSlet
  8. Sikke et smadderflot hønsekort du har lavet til svigerdatteren.
    Ja kan du se at komme i gang med julekort hvis det betyder at vi får mindre varme - hihi.
    Det minialbum vil jeg da glæde mig til at se engang.
    Forsat god weekend.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  9. For et herlig og søtt kort!! :o)
    Ha en god og kreativ ny uke.
    ♥ Klem, Inger

    SvarSlet
  10. Så sødt og sjovt et kort til svigerdatteren :)
    Nu har jeg ferie - så jeg såmænd godt noget varme *G*....men det betyder nu ikke så meget hvordan vejret er, når bare jeg slipper for at høre på det s**** vækkeur hver dag *G*

    SvarSlet
  11. hold da op hvor har du været kreativ mens jeg bare har nydt det gode vejr og ikke besøgt blogge , så fine kort i de andre indlæg

    SvarSlet
  12. Det er en herlig og inspirerende blog du har. Så fantastisk sødt tøj du strikker til oldeungen. Er der i det hele taget noget kreativt som du ikke kan. Det er imponerende så meget du kan. Og du kan også holde på din ægtemand kan jeg se ;) Jeg er meget glad for at se alle de smukke kort og andet kreativt som du har lavet.

    SvarSlet