Translate

tirsdag den 18. november 2014

Endnu et julekort.

Endnu et julekort, med et motiv som man ser igen og igen, nok det mest brugte til julekort, men det er da også kært, jeg lagde en lille klud under, men kan ikke rigtig blive enig med mig selv om det nu også var så smart, hvad syntes i?
Tusind tak for alle de søde kommentarer til mit sidste kort (jeg er helt flov) for det er ikke den store kunst, men jeg skal nok lave nogle flere kort på den måde, og måske forklare bedre hvordan jeg gør. Rigtig god tirsdag til jer alle, jeg øver mig i et staffeli kort, er det ikke det det hedder når det kan stå opret, sådan et har jeg ikke prøvet før, knus morkaren. 

11 kommentarer:

  1. Jeg elsker jo osteklud på kort ;) så jeg synes det er fint. Jeg ville måske bare have "krøllet" det lidt (trukket nogle tråde ud)
    Dit kort er supersødt - og dit motiv er rigtig fint - men det kan slet ikke måle sig med det du selv havde farvelagt!
    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pips, for dine søde ord, du har ret det er lidt hiv i trådene der skulle til, det kunne jeg bare ikke lige se da jeg "rodede" med det, men det er jo det der er så skønt, man lærer hele tiden noget. knus.

      Slet
  2. Et nyt dejligt jule kort med julestemning Karen- jeg elsker også lidt blonde eller stof på kortene, og dine snekrystaller er super flotte.
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  3. jamen super fint kort ;O)) hva blev du allerede træt af at farvelægge

    SvarSlet
  4. Smukt kort - og jeg er helt enig med Pips ..jeg ville lade "kluden" under motivet rode lidt. Lidt trævler og lidt "krøl", men det er jo forskelligt, hvad vi hver især synes bedst om. Osteklud eller gaze er super fint under motiver, synes jeg.

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jytte, det er åbenbart det eneste sted jeg ikke roder, men jeg forstår godt hvad du og Pips mener.
      og til Dortesjs, nej jeg er ikke træt af at farvelægge, men jeg er ikke så hurtig som dig, der kommer nok flere, men Max har fødselsdag på lørdag, så hans kort skal lige være færdigt. knus morkaren.

      Slet
  5. Det er da kanon fint Karen, og jeg er enig med de andre også med ostekluden, for det ser jo kanon flot ud med det på helt sikkert. Men også enig i at det du selv havde malet bare overgik alt, det var simpelthen bare sååå flot, men er nu også lun på det her, du finder alttid sådan nogle nuttede motiver.

    SvarSlet
  6. super fint med osteklud bag det søde motiv og kortet i sidste indlæg er så flot med det hjemmegjorte motiv

    SvarSlet
  7. Ser rigtig fint ud med ostekluden bag billedet.... og hvor er det smukt dit kort i indlægget herunder. ... flot malet

    God eftermiddag til dig

    SvarSlet
  8. Så underbart juligt kort.
    Kram Ulla

    SvarSlet
  9. Super fint kort og nydelig pyntet!!
    Ha en riktig god weekend.
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet