Translate

lørdag den 20. december 2014

20 december jule og fødselsdags kort.

Idag Blogge jeg to flotte kort fra Vivi og et fra min svigerdatter, det er jo min fødselsdag i dag (dum tid at have fødselsdag på) først Vivis julekort, er det ikke flot, Max kalder det papirkunst på højt plan, og jeg prøver at "lure" hende kunsten af, det er så smart med to "broer" inden i hvor der vælter pynt og sager op når man vender det, meget smart.

Og mit fødselsdags kort fra Vivi, smukt som alle de kort Vivi laver, både udvendig og indvendig, tusind tak søde Vivi.

Og så kom min søn på morgen besøg, inden han skulle på arbejdet, med en stor fødselsdags (hindbær) kage, og med sig havde han det julekort, min svigerdatter havde lavet til mig, det er med kaniner, de har tre kaniner, for min svigerdatter tåler hverken hund eller kat, det er også sødt, jeg er glad for det Lise, tusind tak min kære ven.
Det bliver så alt for i dag, jeg takker for kommentarerne fra i går, med mine første sylteforsøg.
jeg håber i får en dejlig decemberdag, jeg får nok gæster i etaper igennem dagen. knus morkaren.

12 kommentarer:

  1. skønne kort og jeg mener det øverste bliver kald box card, så prøv lige at søge på det. Jeg ved der findes tut på nette

    SvarSlet
  2. fandt lige en video med det ,så kan du lure lidt https://www.youtube.com/watch?v=GiiGXr0UyEQ

    SvarSlet
  3. HIP HURRA....og Rigtig mange gange TILLYKKE MED FØS'DAGEN.:)
    Håber du får en rigtig dejlig dag, og den er da begyndt fint med både kage og smukke kort :)
    Knus :)

    SvarSlet
  4. Hvor sødt med det kort, du fik.
    Tillykke med fødselsdagen! Håber du får en rigtig god dag!!!

    SvarSlet
  5. Hurra hurra hurra.....STORT tillykke med fødselsdagen.
    Jeg håber du har en rigtig dejlig dag. Måske med flere kort og gaver.....de første kort er rigtig søde.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen...håber at du bliver godt forkælet:-)))
    Rigtig søde kort allesammen:-))
    Kh. Lise

    SvarSlet
  7. tillykke med dage og super flotte kort

    SvarSlet
  8. Stort TILLYKKE med fødselsdagen!! Håper du har en dejlig dag.
    Så flotte kort du har fått :)
    Ønsker deg og din familie en riktig God Jul og Godt Nytt år.
    Takk for alle søte kommentarer på bloggen min i året som har gått :)
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  9. Fine ting - til lykke med dagen til et decemberbarn. Vores yngste valgte at komme for tidligt i sin tid - så hun har 2.12 - lidt bedre afstand til julen.

    SvarSlet
  10. Dejlige kort du har fået : ) og et forsinket tillykke Morkaren ; )

    SvarSlet
  11. Et forsinket TILLYKKE herfra - fine kort, du har vist her :)

    SvarSlet
  12. Hej og STORT forsinket TILLYKKE med fødselsdagen, juletravlheden gør at jeg ikke kommer rundt.
    Du har fået nogle skønne kort.
    Knus fra Dorthe- hip,hip, hurrahhh

    SvarSlet