Translate

lørdag den 12. juli 2014

Endnu et sykort.

Så kommer der lige endnu et sy kort, når jeg ser på det tænker jeg: måske jeg skal ryde en ende af mit spisebord, og få min symaskine frem, for med den kan man jo også være kreativ, men det kræver at jeg rydder lidt op (ikke min stærke side) og så i den varme, nej det må sku vente. jeg håber i alle nyder det fine vejr, og ikke som jeg der døjer med hævede ankler, og noget der ligner hedeture, det troede jeg, ellers var et overstået stadie. knus morkaren. 

11 kommentarer:

  1. Super flot kort her igen Karen, og jeg er helt enig med dig, man skal IKKE sidde inde og sy i den varme her, men meget hellere sidde ude på et skyggefuldt sted og nyde en god is ikke? ha ha ha

    SvarSlet
  2. Hvem kan ikke få hedeture i den varme, det har været...men nu øser det ned herovre Karen- øv!! dit kort er dejligt ,sikke mange skønne dies du har !!
    Knus fra våde Bornholm

    SvarSlet
  3. Det er godt nok et rigtig lækkert kort, du har lavet!!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Super flot sy kort.
    Jeg døjer også lidt her i varmen.
    Min krop elsker varmen, men mit hoved kan ikke så godt li det.
    Knus Jette

    SvarSlet
  5. Skønt kort du har lavet! :)
    Lige nu regner det i Aalborg - så hvis vejret er det samme hos dig, så er varmen da (desværre) forsvundet ;)
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  6. ihh det er da rigtig fint, jo tak nyder sommeren men lige nu øsregner det. så en veninde og jeg er igang med at købe MOmanning stempler de er bare såååå søde. du får dem at se senere..go dag

    SvarSlet
  7. Rigtig skønt kort. Nu er den store sauna jo slukket så nu kan du jo godt rydde op og måske sy på det næste kort ;O)))

    SvarSlet
  8. så flot kort i dejlige farver
    knus Pia

    SvarSlet
  9. Hvor er det et smuk kort du har lavet, - med mange flotte ud-standsninger.
    Jeg kan godt li sommer og sol, - men en trykkende varme er ikke så rart.
    Knus til dig og Max, -samt tak for dine søde kommentar på min blog.

    SvarSlet
  10. Smukt kort med et fint tema. Og hvem gider rydde op lige nu.....Vi har vist hedeture alle sammen i denne tid. Glæder mig til efteråret....jeg hader varmen.

    SvarSlet
  11. This is just gorgeous. Loving the seamstress theme.
    {I would love you to take part in my 900 Follower Give-away. Thank you so much if you have already entered and good luck}. Hugs Desíre {Doing Life}

    SvarSlet