Translate

lørdag den 17. november 2012

Mere brunt med buede kant.

Her er et lille brunt kort med buede forkant, jeg syntes (efter jeg er begyndt at scrappe) den brune farve rigtig er kommet frem i forreste række, den er jo smadder smuk, både alene, og sammen med en masse andre farver.
Er i ved at indstille julekort produktionen? det er jo begrænset hvor mange man har brug for, og jeg forstår på SS at de af og til er svære at få afsat, folk gider nok ikke sende julekort mere. 
Tak for de dejlige kommentarer, og en rigtig dejlig weekend til jer alle knus morkaren.

27 kommentarer:

  1. Sødt bamse-julekort!
    Jeg er så småt ved at gå ned i gear mht. julekortene. Mangler et par stykker endnu, men det når jeg sagtens. Decembers kreative indslag bliver nok mere julepynt end julekort for mig :)

    Brun er også en af mine favoritfarver i kort. Den er så let at arbejde med, hvis man er til vintage.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Et rigtig sødt julekort.
    Jeg mangler at lave mange julekort endnu.
    Rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Flot kort!
    Jeg fortsætter produktionen af julekort lidt endnu. Ikke fordi jeg mangler, men fordi det LIGE er et par stempler, der skal afprøves.. ; )

    SvarSlet
  4. Jag gillar verkligen dina bruna julkort!!
    JÄTTESNYGGA!

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig flot, og skønne farver. Elsker bamsen

    SvarSlet
  6. Kjempesøtt julekort! Helt enig, brunt er en lekker farge!
    Jeg er langt fra ferdig med julekortene. Rekker nok ikke å lage mange nok i år heller, jula kommer alltid for tidlig for meg. Har mange planer om å lage julegaver og julepynt, men det blir vel bare julekort helt fram til jul er jeg redd.
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Vilket härligt julkort Du har gjort och välarbetat som alltid. Hoppas att allt är väl med Dig.
    Kram Atti.

    SvarSlet
  8. So lovely.Thanks for playing in my giveaway and for posting on your sidebar.Good luck to you and have a wonderful weekend.
    Hugs,
    Marie

    SvarSlet
  9. Ja de brune nuancer er ikke så tossede :)
    Jeg har slet ikke lavet nogen julekort endnu og er da slet ikke sikker på, at jeg gider i år ..men nu må vi se ;)

    SvarSlet
  10. Du er da blevet helt tosset med at lave kort - thihi.
    Bamsekortet her er også supersødt! Jeg kan også rigtig godt lide brunt - og især sammen med sarte farver.
    Forsat god weekend.
    Knus

    SvarSlet
  11. Kære Karen, jeg kan også godt lide de brune nuancer, oh har indtil sidste år sendt omkring 60 julekort-HÅNDSKREVNE- sidste år orkede jeg ikke mere, så nu bliver det måske til det halve!
    Jeg er vild med små bamser, og især de rosa farvede!! så jeg er helt forelsket i dit bamsekort!
    Knus, Dorthe

    SvarSlet
  12. Det er et utroligt sødt kort - et meget elegant stempel :) Du har fuldstændig ret i det med den brune farve - den står også altid forrest hos mig ;-)

    SvarSlet
  13. Sikke et fint julekort du har lavet - jeg bruger ikke så meget brunt, det er jo egentlig underligt, for jeg synes det er rigtig flot når andre bruger farven...
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  14. That is a beautiful card!!! I love the detail and colours!

    Hugs,

    SvarSlet
  15. Här fanns mycket fint att titta på , jätte fint kort det sista......

    Var rädd om dig
    Kram
    //anneli

    SvarSlet
  16. Sött kort gillar färgsättningen! God jul stämpeln är också väldigt fin! :)
    Kram!

    SvarSlet
  17. Igen et smuk kort fra dig.
    Brun og sarte farver passer godt sammen
    God søndag
    Knus Bodil

    SvarSlet
  18. Det är så roligt att göra julkort, men du har rätt ...det skickas nog inte så många julkort nuförtiden. Fast jag gör det !!
    Kram Eva

    SvarSlet
  19. Et dejligt kort du har lavet. Jeg er ikke færdig med julekortene endnu. Heldigvis elsker jeg at lave julekort.

    SvarSlet
  20. Hold op hvor er det bare sødt...

    SvarSlet
  21. Skønt julekort du har lavet, jeg vil give dig ret i at den brune farve er super skøn.
    Desværre tror jeg ikke der er så mange der sender julekort mere, jeg kunne være bange for at mail og SMS tager en del over på de skønne julekort, øv for det, men heldigvis findes der da nogen, der stadig sender et julekort :-)

    SvarSlet
  22. Et super smukt og elegant kort og ja jeg er også vild med brun, især sammen med pink og beige.
    Jeg er ikke begyndt på mine julekort endnu, måske jeg skulle se at komme igang

    SvarSlet
  23. Så nyyyydelig, er jo så flott med brunt!
    Jeg rekker visst ikke å lage alle de julekortene som jeg hadde planlagt:) Det samme skjer hvert år:)) Jeg har forhåndsbestillinger og skal på julemesse snart:)
    Ønsker deg en riktig fin dag!
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  24. Så fint et kort med er smukt stempel. Jeg fortsætter endnu... skal bruge 23 julekort. God mandag

    SvarSlet
  25. Kære Karen rigtig kært julekort, og sødt med den lille bamse og uret. Og så er det en rigtig smuk kant du har lavet på kortet. Knus fra Lise.

    SvarSlet
  26. Zo lief dat beertje...Heel mooi Morkaren.
    Vind t zo lief van je,dat je zo vaak bij me reageert

    Dikke knuffel van mij voor jou

    SvarSlet