Translate

fredag den 25. september 2015

Lang tid siden sidst.


Ja, det er længe siden jeg har været her inde (undskyld) men dagene går så hurtig, jeg og rulautoren kan dårlig følge med. I går var det 60 år siden Max og jeg blev gift, (tusind tak for de mange lykønskninger på FB) vi ville låne et mindre lokale her hvor vi bor til sammenkomsten, men da det var kirken der bestrider det, var det ikke så enkelt, det kunne kun lejes efter en kirkelig handling, hvad gør man så, ja så må man jo giftes igen, og det blev vi så, uden slør og myrter, men meget højtidelig, en spøjs måde at fejre sit diamant bryllup på, men nu har vi lokalet til festen som kun bliver med den nærmeste familie, men med luksusmad og hygge.  
Ja det hele startede med at jeg fik at vide jeg skulle være oldemor, her endnu en lille trøje til oldeungen, den er hæklede af uldne rester (strømpegarn) derfor er den lidt "brogede" men barnebarnet kan lide den.
Og så smuttede der også et tæppe af hæklenålen, man kan vist godt se det er en farveglad oldemor. Garnet køber jeg på FB dejlig nemt når man nu ikke længere er så mobil, og godt nok vil Max hente alt hvad jeg skal bruge, men han tror ikke selv på han har forstand på garn, og det har han sikkert ret i.
Scrapperiet ligger stille for tiden, (jeg er røget i garnet) og nu re vi ved at være inde i familiens fødselsdags perioden alle har fødselsdag oven i hinanden, jeg har ikke lavet kort til dem, men jeg har en stor stak forskellige så det er ikke svært at finde et der er brugbart. 
knus morkaren.

4 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen !
    Kram Ulla

    SvarSlet
  2. Tillykke med bryllupsdagen. dejligt billede.
    Flotte hæklerier.

    SvarSlet
  3. Stort tilykke med " begge" bryllupsdage.... ja man må somme tider kringle den :-)
    Rigtig flotte håndarbejde til det lille oldebarn

    Ha en god dag, kram

    SvarSlet
  4. I får da lige lidt mere tillykke her på bloggen også. På en af mine sjældne rundfarter.
    Hvor er det er dig foto af dig og max.
    Jeg håber I har haft en dejlig festdag og nydt jeres skønne fAmilie.
    Du er så flittig med både trøje og tæppe, og det er skønt med alle de farver fra en livsglad og festlig oldemor.
    Knus og god weekend til jer begge.

    SvarSlet