Translate

mandag den 21. juli 2014

Et "Jytte kort"

Jytte er så dygtig og laver de skønneset kort, og meget andet hobby, jeg har liftet dette kort fra et hun viste for nogen tid siden, (jeg skal have det skåret ud i pap for at få fat i ideen) men det viste Jytte så klart så jeg fandt ud af "systemet"

Skrivefelt indeni smart ikke, hvad jeg vil bruge det til ved jeg ikke endnu, (jeg måtte bare prøve det) derfor ikke noget "tillykke" men det kan jo komme, om ikke andet så på skrivefeltet.
Tusind  tak for søde venlige kommentarer, det holder mig igang, jeg skal i gang med et mini album 
(ikke barndommen endnu) men en gave som jeg ikke kan skrive om endnu, der er nogle der kikker med her, og så mangler jeg stadig en del familie fødselsdags kort.
Nu har jeg snart fået varme nok, hvad med jer? men det er måske forkert at jamre sig vi kan jo tids nok få regn og kulde, men det er nemmere at tage lidt mere tøj på, end tage mere af, hvis man ikke skal rende rundt splitter nøgne.
knus morkaren.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Karen, det har du i hvert fald fået rigtig godt hold i. Lækre detaljer og fede farver overalt også, det er bare super gennemført.

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt kort. Det indlæg må jeg da have fundet frem

    SvarSlet
  3. Åh, tak... søde Karen. Hvilken ære.

    Dit kort er så fint og i rigtig smukt papir.

    Modellen er jo ganske nem at gå til og får kortet til at se ud af "noget mere" end "bare" et almindelig kort. Selvom ALLE håndlavede kort er unikke og smukke, hver på deres måde.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  4. ja det er da et super fint og smart kort.

    SvarSlet
  5. Nydelig kort i herlige varme fine farger.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Smukt kort du har lavet! :)
    Jeg glæder mig til at se dit næste mini album, når du kan afsløre det.
    Varmen..??...tja hvis jeg havde haft ferie, så ville jeg nyde det, men det er knap så sjovt når man skal på arbejde - så jeg håber det holder hele august måned også, så jeg kan få fint ferievejr *G*

    SvarSlet
  7. Vilket härligt kort du har gjort, och jag gillar verkligen den vikningen på kortet. Jag håller med dig om värmen nu. Jag önskar dig och mannen i huset en fortsatt trevlig sommar.
    Kram Atti

    SvarSlet
  8. Så nydelig kort! Kjempefin bretteteknikk!
    Fortsatt god sommer :)
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Det blev så fint dit kort

    Ha en god søndag

    SvarSlet