Translate

mandag den 18. august 2014

Endnu et fødselsdags kort.

Denne gang er det mit ældste barnebarn der er blevet 27 år, hun er en dejlig stille pige udlært skolelærer og er begyndt at læse videre på RUG.
Mit nye minialbum er færdigt, men det er en foræring så det kommer senere, tak for alle de søde og deltagende kommentarer på mit forrige indlæg, især om mine galdestens anfald, det er så forfærdeligt medens det står på, stærke smerter og diarre op til ti gange i døgnet, denne gang varede det i godt to døgn, men det  hjælper lidt at høre der er andre der har samme problem, til trods for at galdeblæren er fjernet for mange år siden, jeg ved til dels godt hvad det er der udløser et anfald: stærk sort kaffe og fed mad, og jeg elsker begge dele, og når det er gået godt et stykke tid bliver man uforsigtig, i øjeblikket drikker jeg tynd kaffe, og passer på hvad jeg spiser, men jeg ved jo godt når der er gået et stykke tid så har jeg glemt hvad jeg må og ikke må.
knus morkaren.

13 kommentarer:

  1. Så smukt fødselsdagskort du har laget Karen!
    Håper virkelig du blir bedre snart - god bedring.
    Ha en kreativ ny uke :)
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  2. Oh, sikken et flot kort. Tillykke med din barnebarns fødselsdag.
    God bedring med dig. Tror nu nok, at man efter sådan en tur bliver mere forsigtig?

    SvarSlet
  3. Hvor er det et fint kort du har lavet til barnebarnet. Det bliver hun helt sikkert glad for.
    Du må altså lære at drikke pladdervand så du ikke får det dårligt! Men jeg kan nu godt forstå du gerne vil have en ordentlig kop kaffe :)
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Super skønt kort igen Karen, det blir hun da helt sikkert rigtig glad for.
    Ja jeg kan jo kun sige som de andre, at du er nødt til at passe på, så du ikke får det skidt, men er nok selv en af de værste til at huske det LOL. Der er nu ikke noget, som en rigtig god kop kaffe, og der skal jo også være lidt godt tilbage, så det hele ikke bli´r for surt.Men håber bestemt, at du slipper for flere slemme anfald. Pas godt på dig selv.

    SvarSlet
  5. Tillykke med barnebarnet. Flot kort, du har lavet til hende.
    Pas nu på dig selv, så du ikke får så voldsomme galdestenssmerter.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Koselig kort til ditt barnebarn,klem bente:)

    SvarSlet
  7. The card is so pretty, your granddaughter must have been very happy to receive it.
    Sorry to hear that you are having health problems. I know how difficult it is to adjust your diet when you love certain foods.

    SvarSlet
  8. det er et meget sødt og fint kort du har lavet det vil hun blive glad for at modtage

    SvarSlet
  9. Skønt kort til barnebarnet :)
    Næææ... det er ikke nemt når man nu er glad for det der er "forbudt" - og i hvert fald det med kaffen kan jeg godt holde med dig i - DET ville sq være svært at undvære ;)
    Men pas nu på dig selv :)

    SvarSlet
  10. Skønt kort du har lavet.
    God bedring med helbreddet.

    SvarSlet
  11. Så glad hon skall bli för detta fina kort.
    Kram Ulla

    SvarSlet
  12. Kære Karen så fint det er kortet til Rikke. Ja jeg er ked af du må sloges med galdesten smerter, så mange år efter. At det stadig kan blive ved at drille, det er noget værre skidt. For jeg husker faktisk godt der vor du var blevet opereret og vi var ude at besøge dig efter på hospitalet. Jeg syntes det var så fantastisk flot dit lange hår, hvor du havde en lang fletning. Jeg var nemlig slet ikke klar over dit hår var så langt den gang. Ja det var lidt tanker tilbage jeg fik der. Men nu må du have rigtig god bedring. Mange knus fra Lise

    SvarSlet