Translate

tirsdag den 25. februar 2014

Endelig, endelig endelig 3 års blogcandy.

Min blog fylder 3 år den 3-3, og det må da markeres med en rigtig god candy, det har taget lidt længere tid end jeg havde regnet med, på grund af Frederiksbergs postvæsenet, (man skal vist være analfabet for at arbejde der)
først et billed af alle herlighederne, der skulle gerne være lidt af hver.

To papir blogge, den øverste købte jeg to af, for det er lige mine mønstre og farver, så den måtte jeg også selv have.

Så er der lidt stempler.

Og en embossing folder.

Og lidt dies, ikke til at leve uden, vel? 

Og til sidst lidt pynt og bling bling.
Jeg håber der er mange der har lyst til at være med i lodtrækningen, vi er for tæt på 3-3 så jeg tager hele marts med, den første april vil jeg trække en vinder (og det glæder jeg mig faktisk til) 
regelerne er de sædvanlig tre, følger kommentar og sidebar.
jeg slutter lige med at takke for de mange søde kommentarer jeg er så heldig at få, de varmer og glæder mig meget. knus morkaren.

48 kommentarer:

  1. Very beautiful creations!!!Kisses!!!

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine ting du har fundet, til din blog candy morkaren : )

    SvarSlet
  3. aww waue, ihh jamen stort tillykke med de 3 år. hold nu op tiden går da hurtigt. og jeg vil meget gerne se om jeg kan vinde din skønne blog candy knus herfra

    SvarSlet
  4. Super lækre ting du har puttet i din candy
    kommer den lige i min side bar lidt senere ;-))

    God aften

    SvarSlet
  5. Rigtig mange fine ting, som jeg gerne vil vinde. TILYKKE med de 3 år.

    SvarSlet
  6. lækker candy, som jeg gerne vil vinde :-) Tillykke med de 3 år

    putter den også på min side bar

    SvarSlet
  7. WOUW sikken da en candy her, den er da bare helt fantastisk. Den vil jeg helt sikkert gerne deltage i, og har også linket til min sidebar. Og kæmpe tillykke med de 3 år på bloggen, det er rigtig flot. Lad os håbe på mange mange flere i fremtiden også med alle dine super flotte kort og kreationer.
    Há en rigtig god aften.

    SvarSlet
  8. Ih, så dejlige sager ... skøn 3 års-candy ... og så tillykke med bloggen, hvis jeg glemmer at skrive på selve dagen.

    Jeg vil da såååå gerne vinde de skønne sager.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  9. Vad fin candy du har och grattis till 3 år!! Klart jag vill vara med och försöka vinna :) Är följare och länkar till min blogg!
    Kram Maja

    SvarSlet
  10. Gratulerer med 3-årsdagen på bloggen din.
    Følger er jeg fra før og du lager så mye fint.
    Jeg skal legge deg på sidebaren etterpå her.
    En superflott candy du har med masse flott...krysser fingrene vilt og håper jeg er den heldige.. det er lov å leve i håpet. ;)
    Ha en flott kveld.klem.

    SvarSlet
  11. For ein lekker candy du har laga til feiringa di! Mange go`saker her :) Nå har eg reklamert for candyen din i sidebar og lagt meg til som følger av bloggen din. Trudde at eg var følger av bloggen din, men det var vist bare i blogglista mi du var :)

    SvarSlet
  12. Jeg er da i den grad kommet bagefter her i blogland - og så dumper man lige ned til sådan en super flot Føs'dags Candy!! :)
    Tillykke med 3-års dagen ...og så krydser jeg fingre hele marts måned :D
    ....og lige om lidt så ligger jeg din Candy i min sidebar :)

    SvarSlet
  13. Kjempeflott candy og gratulere med 3 års dagen. Følger har jeg vært veldig lenge og nå har jeg linket i sidenbaren, klem bente:)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med de 3 år på bloggen. Jeg har været følger længe og har linket i sidebar og kommenteret.
    Tusind tak for chancen for at vinde denne skønne Candy.

    SvarSlet
  15. Waow en candy... tillykke med de 3 år på blogge...

    SvarSlet
  16. Sikke en lækker candy... og snarlig tillykke med 3 års dagen... har været fast følger længe, er sat i side bar og her er så kommentaren... tihi fnis....

    SvarSlet
  17. Tillykke med de tre år på bloggen og sikke en skøn candy. Jeg har fulgt din blog længe, du er kommet i sidebaren og hermed en kommentar:-))))))
    God onsdag til dig og Max.
    Knus Lise

    SvarSlet
  18. Hjertelig tillykke med de tre år i blogland, jeg er ikke med i udtrækningen, da jeg ikke har en blog, men syntes du skulle have en hilsen, da jeg har været med på din blog lige fra starten. Mange scrap hilsner fra Annelise K. Skive

    SvarSlet
  19. Gratulerer med 3 år!
    Jeg blir gjerne med på å feire dette:)
    En nydelig candy du har satt sammen her, takk for at du gjør dette.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  20. Wow for en fantastisk candy Karen! Her var det mye lekkert! Gratulerer så mye med 3 år! Jeg har vel ikke fulgt deg riktig så lenge, men all den tid jeg har fulgt deg har jeg kost meg med alt det flotte du lager og dine historier som du forteller så fint! Jeg blir selvsagt veldig gjerne med på candyen din :) Linken ligger allerede i sidebaren min :)
    klem Unni

    SvarSlet
  21. Det var godt du startede din blog op - dengang for næsten 3 år siden. Og er du bims en lækker candy du har samlet sammen - Den måtte bestemt gerne havne i mit scraprum ;)
    Følger har jeg været siden du startede tror jeg. Kommentaren er ved at blive skrevet - Og foto og link kommer i sidebarren på min blog lige straks.
    Stort Tillykke med de 3 år som blogger - jeg glæder mig til forsat at følge dig.
    Det var godt I fandt ud af det med posten - sikke da nogle fjolser de har ansat - hihi.
    God weekend til Max og dig.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  22. Wohoo! for ein spennande flott candy :D
    Gratulerer med 3 år som blogger :)
    Eg har diverre ikkje vore so aktiv på andre sine bloggar i februar, fordi eg har vore litt sjuk m.m
    Har delt bildet i sidebaren min og følger med ;)

    SvarSlet
  23. Happy 3 year blog anniversary.... You have a lovely blog and I just started following you can't wait to see what you make next :)

    SvarSlet
  24. HI
    Happy 3 Year Blogging!!! cheers!!!
    Love to win the candy . You have such a generous heart.
    Hugs Vinita

    SvarSlet
  25. best wishes on your anniversary and the chance to win some candy, become a follower and your creations are stunning xx

    SvarSlet
  26. Så lekker en candy! Her var det mange godsaker, måtte jeg bare være så heldig:)

    SvarSlet
  27. Lækker, Lækker, Candy. Den vil jeg gerne være med på. Jeg har været en følger længe og set dine smukke ting, Her er en kommentar og den vises i min sidebar. Så håber jeg bare den kommer til Roskilde:-)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  28. Gratulerer med 3-års jubileum!!Lekker candy, jeg blir gjerne med i trekningen:)
    Har reklamert i min sidebar:)
    Klem,Lindamor

    SvarSlet
  29. Visst vill jag vara med och blir fäljare av din fina blogg.Själv har jag ingen egen blogg.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  30. What a very generous giveaway! There are so many beautiful things that I would love to receive. Fingers crossed.

    SvarSlet
  31. Stort grattis Karen till dina 3 år med bloggen. Jag vill gärna vara med på din underbara candy, lägger den i sidebaren och följare är jag. Har varit och tagit mig en runda i din blogg och tittat på alla dina fina alster du har gjort. Hoppas att allt är väl med dig och Max och att ni har fått lite vårsol ni också. Ha det så gott.
    Kram Atti.

    SvarSlet
  32. Congratulations to 3 years! What a sweet candy! I want more and more and more...hihihi

    SvarSlet
  33. Hei:) Gratulerer med 3 års dagen på bloggen din:) Kjempefin candy du har, den vil jeg veldig gjerne være med på:) Har reklamert i sidebaren min, og følger har jeg vært lenge:)
    Klem fra Henriette

    SvarSlet
  34. Gratulerer med jubileet, og skjønn candy :-)

    SvarSlet
  35. Grattis! Jag är gärna med i din utlottning av en jättefin candy och har länkat i min blogg.

    SvarSlet
  36. Gattis till 3år med blogg! Jag är jätte gärna med och firar!
    Kram Ann-Charlotte

    SvarSlet
  37. Tillykke med dine tre år på bloggen. Ja hvem ville ikke gerne vinde den skønne blogcandy :-)

    SvarSlet
  38. Hi, great blog giveaway, will keep popping back to see you, xx

    SvarSlet
  39. Gratulerer med 3 år!
    Jeg følger deg! :)

    SvarSlet
  40. Vilka fina saker du satt i candy kassen.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  41. Gratulerer så mye! Jeg følger og har linket og håper på vinnerlykke :)

    klem fra Marit

    SvarSlet
  42. Så holder man lige fri lidt fra bloggen en kort tid, og pludselig er du ved at nærme dig de 3 år. Fantastisk - og godt du kom med.
    Det er helt tosset nogle lækre ting du har samlet sammen - og SÅ meget. Jeg kan bruge det hele, og vil rigtig gerne være med i den lodtrækning.
    Jeg har fulgt dig fra begyndelsen, kommenterer nu og har lagt link i min sidebar.
    God aften til Max og dig.

    SvarSlet
  43. Wow..Lovely Candy..Congratulations for making 3 years in this blogland..

    Thanks for the fab giveaway!!!

    Anjali..
    Handmade With Paper

    SvarSlet
  44. Great selection of goodies..thanks for being so generous..hugs Regena

    SvarSlet
  45. wau dejlige ting du har fundet,:-) er jo ren "guld".. jeg vil gerne ønske dig tillykke med bloggens 3 års fødselsdag...jeg har også en blog, men er gået helt istå, må til at tage mig sammen,så der også kan blive noget for jer at kigge på...du har mange fine ting herinde....håber da du fortsætter mange år endnu...:-)

    SvarSlet
  46. Hold da op nogen lækkert ting du har fundet.. stort tillykke med bloggens 3 års fødselsdag...

    SvarSlet
  47. happy blogversary of 3 years and many more to come! And thank you for the wonderful opportunity to win such a yummy candy!

    SvarSlet