Translate

lørdag den 5. juli 2014

Kage glad.

I min familie er der flere kage glade piger, og en af dem skal have dette kort til en snarlig fødselsdag, jeg har (som hvert år lige opdaget at jeg er på vej ind i en stime af fødselsdage) mon man nogensinde vil være forberedt i bare lidt god tid?
Jeg har modtaget min gevinst fra "card and scrap" for mit "knapkort" og Ihee hvor blev jeg glad, rigtig fine sager til en der gerne laver "sy-kort" det er første gang jeg har deltaget i sådan en "konkurrence" men jeg vil da holde øje med om der er noget jeg magter at være med i for fremtiden. 
Tusind tak for jeres besøg og søde kommentarer, og rigtig god weekend til alle. knus morkaren.

11 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Karen, det billede passer også rigtig godt til alle de "kagefjæs" (som vi kalder dem) vi har i vores familie. Og jo mere snaskede kager, jo bedere LOL.
    Men fantastisk flot kort som vanligt.
    Há en rigtig god week-end og endnu en gang tillykke med gevinsten, dejligt at høre den var så fed.

    SvarSlet
  2. heh heh frisk kage billed. og tillykke med gevinsten altid dejligt at vinde noget.

    SvarSlet
  3. Tillykke Karen, dit knapkort er også så dejligt !
    Og her et skønt lille kage-fjæs, dejlig tegning og flot kort ! God weekend til dig og dine.
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kagekort.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Tillykke med gevinsten! :)
    Skønt billede og rigtig fint kagekort. Næ det med at være på forkant, det bliver vist heller ikke tilfældet her - det meste bliver lavet i sidste øjeblik ;)
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  6. Herligt kort du har lavet. Og tillykke med gevinsten. :-)

    SvarSlet
  7. Kjempeflott kort til en kakemons :) Og babykortet ditt i forrige innlegg var nydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  8. Super flot kage kort.
    Det er et sjovt billede du har fundet.
    Knus til dig og Max

    SvarSlet
  9. Super flot kage kort du har lavet.
    Jeg får ikke lavet så meget for tiden, - har mega travlt på mit arbejde, - men nu får jeg snart 3 ugers ferie, - så skal der laves kort.
    God søndag til dig og Max

    SvarSlet
  10. Passer perfekt til en kage glad person : ) super fint kort

    SvarSlet