Translate

søndag den 22. september 2013

Fødselsdags kort til min svigerdatter.

Min ene svigerdatter kan ikke tåle "kat og hund" men hun har kaniner og er glad for de dyr, i øjeblikket er der tre i hvert sit bur, så hvert år jeg skal lave kort til hende er der kaniner på, hun holdt sin fødselsdag i går og vi var deroppe, og selv om jeg ikke rørte ved kaninerne fik jeg kløe i næse og øjne, har aldrig været overfølsom før, men som hun sagde: de skifter pels nu, så det er måske årsagen. tak for hyggeligt besøg, jeg kommer også hos jer, og hygger mig med det i laver, er det ikke utroligt at så mange kreative kvinder mødes på denne måde? det syntes jeg i hvert fald.
knus morkaren.

13 kommentarer:

  1. The card is perfect for somebody who loves rabbits. Lovely bright colours, too.

    SvarSlet
  2. Sød fødselsdagskort du har lavet til din svigerdatter.
    Hvis man er meget glad for dyr - er det trist at man ikke kan tåle dem, - det er da godt hun kan tåle kaniner.
    God søndag

    SvarSlet
  3. Det er et super fint kanin-kort du har lavet til svigerdatteren :)
    Jo jeg synes også det er hyg'ligt at komme rundt på bloggene og se hvad folk har gang i rundt omkring :)
    Ha' en dejlig aften - både du og Max ;)

    SvarSlet
  4. Karen, jeg er også så glad for at kunne "mødes" her med så mange skønne kvinder og bloggere, det er da en gave !!
    Og dit fine kort til din sviger datter bare så dejligt ,og også en gave i sig selv!!
    Knus, Dorthe
    p.s. jeg blev pludselig meget overfølsom da jeg fyldte 31, og det har aldrig helt forladt mig igen !!

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort - her kan ingen af os desværre tåle kaniner øv

    Jo det er skønt at møde så mange kreative Q, og skønt når man mødes live ;)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor et sødt kort til din svigerdatter. Sødt motiv og dejlige farver og pynt.

    Blogland og Scrapland er fantastisk. Jeg bliver så dejlig inspireret efter en tur rundt i Blogland.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. århh så sødt, elsker kaniner, har faktisk selv et lille dyr med hø og halm. et marsvin. han laver fint ØKO gris til min kompost kasse i nytte haven. men super sødt kort dette.

    SvarSlet
  8. Så søtt kort til din svigerdatter og kaniner er noen flotte dyr, klem bente:)

    SvarSlet
  9. Nydelig kort til din svigerdatter :)
    Lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Kjempefint kort, liker så godt måten det er pyntet på og for et søtt motiv :)

    SvarSlet