Translate

onsdag den 25. december 2013

Jule og fødselsdags gaver til mig fra mig (og Max)

Lige et lille indlæg med de skønne dies jeg har begavet mig selv med, Max og familien fatter ikke forskel på et stempel eller en dies, hvad gør man så, beder om frie hænder og køber det man lige går og mangler, måske lidt rigeligt til julekort, men pyt det bliver nok jul igen. nå nu kom Max hjem og vil have rejemader til eftermiddags kaffen, så jeg stopper her med ønske om et glædeligt nytår til alle der kikker forbi knus morkaren.

13 kommentarer:

  1. Skøn skøn julegave fra dig og Max ;-) de skøjter må jeg også på jagt efter. Fik ingen scrapgaver i år, så er det jo godt jeg selv kan købe. Rigtig godt nytår til jer. Kh 10na

    SvarSlet
  2. sikke en skøn gave. Godt Nytår til jer.

    SvarSlet
  3. Hihi. Du forstår rigtig at kringle den.....Og det er helt sikkert lækre ting du har fået. Det er jo ikke sikkert, hvis de andre skulle have købt - så du er en klog kvinde !
    Fortsat god jul til Max og dig.

    SvarSlet
  4. Det er nogle dejlige gaver fra dig og Max.
    I må have nogle dejlige juledage.

    SvarSlet
  5. Super lækker gave fra dig og Max må jeg sige. men jeg er nu så heldig, at min mand er faktisk ret god til at købe sådan noget, så jeg får næsten altid nogle ret seje ting også, endda uden at måtte på jagt selv ha ha ha. Det er nogle ret cool dies du har fået her, jeg har flere af dem og de er rigtig fine, men kan da se en jeg da vist skal på udkik efter her også he he.
    Ká I så begge to há en rigtig god jul her og glem nu ikke Max helt for at lege med de nye ting. Han fortjener da godt en ret stor rejemad endda vil jeg sige he he he.

    SvarSlet
  6. Nydelig dies du har fått og den hønsenetting diese var ny for meg, ønsker dere en fin romjul, klem bente:)

    SvarSlet
  7. Meget lækre ting du fik købt og ja jul bliver det jo igen igen...

    SvarSlet
  8. Bästa julgåvan kan jag tro den du köpte själv :) Den hade jag absolut gillat med! God fortsättning på julen! Kanske du fyller år nu med? Grattis i så fall! Min yngste son fyller i dag 26.12, 26 år :)
    Kram Maja

    SvarSlet
  9. Sikken en masse lækker ting du har fået, og det er godt du har alle os læsere her på bloggen, for vi forstår jo heldigvis forskellen på stempler og dies og ved hvor lykkelig du er for dine nye ting ;O))))))

    SvarSlet
  10. Sikke lækre gaver du har givet dig selv ;-)... håber rejemaden var god

    God dag til dig

    SvarSlet
  11. Jepz det er meget nemmere når man har frie hænder til indkøb, når nu familien ikke forstår forskellen på div. scrapsager *G* - og du har da godt nok fået fat i nogen skønne ting ;)
    Jeg ønsker mig næsten aldrig noget scrap - vil meget hellere selv snuse rundt efter det jeg vil ha' ;)

    SvarSlet
  12. Skønne gaver du har fået af dig (og Max) hihi.
    Så mange lækre dies - og jeg kan se du har handlet i min favorit butik ;)
    Er I kommet godt over julen?
    God fredag.
    Knus Dorthe.

    SvarSlet