Translate

lørdag den 8. marts 2014

Dejlige ATC Pariser kort.

Jeg mod tog disse Dejlige ATC Pariser-kort, det er så skønt at se hvor forskellig vi opfatter det lille ord PARIS, nu glæder jeg mig til den næste swap der handler om forårs fornemmelser.

Men jeg ville ønske der var anden ende til mig der kunne se ideen i at lave en swap på 9 kort , for der er 9 lommer i hver plast side, og så kunne man have en swap på hver side, nu må jeg starte et nyt emne midt på siden, "bare en lille ide" måske bruger i andre ikke de samme plast lommer som mig. knus morkaren.

14 kommentarer:

  1. Hej Karen, ja det er hyggeligt at være med i swaps,-- og få de mange skønne ATCèr ind af døren.---du kan selv lave en mappe med lommer ,hvor du samler all dine ATCèr --jeh har swappet sådan en engang, og lavede min helt i stoffer og blonder !!
    Knus, Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op Dorte, den mappe ville jeg gerne se, kan du ikke finde den og blogge den, jeg er sikker på at andre swap deltager også ville nyde at se hvordan du har gjort, for det lyder virkeligt skønt. knus morkaren.

      Slet
  2. WOUW hvor er de bare flotte alle sammen KAren, du er da godt nok blevet lidt forkælet her.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte allesammen!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Fabulous collection of ATCs!

    SvarSlet
  5. Så fina alla dina kort.
    Kram Ulla

    SvarSlet
  6. Det er da ret sjove de ATC kort. Men ... du har da ret - hvis der er 9 lommer på en side bør der da helt klart være 9 i en swap.
    Jeg vil være med når I får løst det problem - hihi.
    Rigtig god søndag til Jer.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej Karen!
    Det er dejligt at være med i ATC svap, at få alle de fine forskellige kort.
    Jeg er hel klar med på din ide om at lave swaps hvoe vi er ni.
    God søndag til dig fra Astrid.

    SvarSlet
  8. Fin fina kort ATC du fått! Alltid trevligt få snigel post med :)
    Delta gärna i min utlottning!! :)
    kram Maja

    SvarSlet
  9. Så flotte atc'er du har fått! Morsomt å se hvor forskjellige de blir selv om det er samme tema.
    klem Unni

    SvarSlet
  10. Beautiful ATCS collection!!!
    Vinita

    SvarSlet
  11. ja det er så sjovt at se hvor forskellige de alle bliver, har også engang været med i en bytter
    Ønsker dig en god uge

    SvarSlet